♥♥♥♥♥♥

Heej,
♥ Kom hem för en stund sedan, det står Lansange på menyn idag lite senare ♥
♥ Det har varit dimmit och molnigt men inte regn, gött ♥
♥ Nästa helg ska det bli ryss sommar eller nåt, tyyp 20 grader!! Då kommer jag fan bada ♥

Min vecka
Måndag: Längsta dagen i skolan, och efter skolan är jag säkert med kompisar eller åker hem direkt.
Tisdag: Slutar halv två, och det är säkert samma då med.
Onsdag: Då fyller jag år, och så ska vi till Inovatum. Ska till mamma då meeh.
Torsdag: Är nästan säker på att jag e med non kompis, Hoppas ja i allafall hehe
FREDAG: BÄSTA DAGEN I VECKAN HELT KLART, SKA JAG NOG TILL STAN ELLE NÅÅT.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !