Heej BABES

Sitter på mitt rum medTrix i         knät.
Det e tyyp nåt fel på henne för hon är jätte gosig.
Lyssnar på  musik, och kollar bloggar.
Vaad har alla gjort idag i skolan dåå ??
JAg har haft shiiit tråkigt som vanligt...hehe
Efter jag hade stått ut med alla dömma sega lärare så gick jag med Max och Niko ner till stan eller ah ända hem till Malin så lämnade jag hennes skor  hos henne.
Sen va jag hos               Alice och "planerade" inför fredag då vi  ska ha myys med alla tjejor.
Puss

Kommentarer
Postat av: malin

åå kommer bli as kul och bäst <3 <3 <3

2012-04-16 @ 19:44:58 Tack för kommenteren !
Postat av: Saga Kullgren<3

Aah! Längtar asmycket!

2012-04-16 @ 19:59:08 Tack för kommenteren !
URL: http://sagakullgreeenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !