Tjej kväll <3

Har precis kollat på Kvällen är din :))
Malcolm och Paul är och kollar på non 3D film så det blev tjejkväll här, och dom e inte hemma fören halv tolt typ ;)
Imorgon kommer mammas kompis vi ELVA sa hon men då har jag inte ens vaknat om det blir som dom vanligaste dagarna :P
Va har ni gjort idag dåeee?
Just nu läser jag bloggar och musik och  ska snart ner   till mamma för Lisen har somnat (Y)
Puss så länge så hörs vi seeenare om jag e vaken.
Ah föresten när jag gick hem sj från Tova så kom det en läskig bil som tyyp väntade tills jag  gick förbi. Ja, jag vet att ni tycker att det va töntigt men det va asaaa äckligt. Men jag smsade jue med Max sååå det gick allt bra.
I LOVE YOU Max 
♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !