Borta bra men hemma bäst!

Heej!'
Sitter i sängen och har på lite musik! Solen lyser ute, och jag vaa nyss ute! har ju varit på kalas idag! Det va kul att träffa kusinerna! Bloggade ju lite igår oxå, men nu kommer bilderna! Skriver lite till bilderna oxå! Kommentera gärna oxå! Och om ni har blogg så skriv gärna med den i kommentars saken ;) 
 
 
Jag och min miiiinsta kusin! Gooosii                              Blådär ;) Jag och Vickan plockade idao, fråga meeejh inte
                                                                                            Vad som hände med bilden?!
 
  
Vickan och Albin ----------------------------------------------------> Alexandra och Albin :)
 
Puuuuussar ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !