Glad cheey häär!

Heej babes, satt och gjorde ett inlägg med bild som bakgrund, oså u hittar jag den inte bland mina bilder.. lite segt, men skriver det här ist! Såå idag ska jag upp till farmor&farfar en stund, och lite senare blir det Uddevalla, och att vara med kompisar + Oliver <33 Imorgon e det skola, kommer bli grymt! Börjar ju i ny skola med mina kompisar! Btw, varför jag e så glad såå e det för att idag på morgonen fick jag en till kusin! En liten Cora!! Så ska upp dit så fört som möjligt! Älskar Sockholm! Det e upp vah?! aja,, det e nice.. ska kolla lite bliggar o bara chilla en stund puss ;** 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmie

Kul<33;)

Svar: jepp :)
Oliviah (Y)

2012-08-19 @ 11:48:05 Tack för kommenteren !
URL: http://emmiebergeeer.blogg.se
Postat av: Saga

Kuuul! <33

2012-08-19 @ 16:49:52 Tack för kommenteren !
URL: http://sagakullgreeenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !