Natti

Hej babes! Ligger i sängen och kollar lite bloggar oså! Ska sova snart ska bara uppdatera lite! Har ju inte bloggat så mkt! Meen sover i UDdevalla en natt till för igår så ville jag va med kompisar o Oliver oså! Så vi bara gick runt och bara snackade! Så då sov ja. O saga hos meeejh ( i Uddevalla) sen så idag skulle jag t pappa men då skulle han jobba i morn, så jah bah jag stannar i Uddevalla en natt till ist fÖr att vara hemma sj! Så idag va jag med saga i stan, o sen hem och fräschade tillmeej sen blev det att vara med Tova en sväng ! Och imorgon skà jag dansa från 10.00- 15.00 berättar mer om det imorgon ! E as trött så inläggget e knas ! Hahah! Puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !