Snackaaaar ;**

Heej babes!
åHH, JAG HAR INTE ÖRKAT BLOGGA, HAR INTE HAFT SÅ MKT ATT SÄGA LIKSOM ?! ;)  Sitter på mitt rum med lite skön musik chattar lite med Joliiin oså! Har bakat KAKOR! Okej jag e kass på att baka, och det visste jag innan jag började, men juag hade värkligen as trökigt! Och dom smakar as äckligt! Sen så sa jag att jag skulle dansa idag men skulle berätta mer imorgon -----> asso idag! SÅ här ligger det till, jag va med Tova igår o då sa hon att hon skulle på en dans idag! Bara lite provdanser, för va hon vill gå denna terminen, asso hon dansade där förra året men det va nu "test" sak idag! O då ville jag vara med, o det fick ja så jag tränade från 10.00 - 15.00! Det va jätte kul! Har ju dansat innan men börjar nu igen! Imorgon ska jag troligtvis träffa OLIVER o non meer tror jag <3 Oså Grums på kvällen till Kussarna över helgen! Puss ;***
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !