Dagen, och outfit osv,osv

Heej $weet!z
Gör nii ?
Jag sitter ch lyssnar på Sweet Dreams ( Are made of this) ;) Har precis tatt bort mitt nagellack, för det blev fail.. och så blev jag bara ireeterad.  hahah!  Idag blir det tyyp chill hemma och såå, ska iväg och handla liite, och så kommer farmor och farfar hit ♥ Sen kanske det blir typ Lidköping och hälsa på non/några.. Annars träffar jag han imorgon ist! :D Berättar mer imorgon typ! Ska till mamma imorgon oxå, för pappa ska ha kompisar här oså. 
Min Outfit idag blev enkel och snögg! Pussar!!
 
 Mascara, och lite puder .. Har lite på läpparna oxå! Asnice tycker jag men ;)
 
 Mina failade naglar,,,   
Outfit..                                                                                 Hon har långt hår nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !