Frågornaaa :))

Nu kommer äntligen frågorna!!
 
1.Vad tycker du om fjortisar? Jag tycker att det e nice med folk som vågar vara lite anorlunda med tanke på sminket oså! Jag bryr meejh inte om non e fjortiz eller inte? Har sj blitt kallad det, och det e inget fel på det?
 
1.Singel/Förhållande?  Singel för han jag va tsm med gjorde slut på ett fult och elakt sätt oså! Orkar inte bry mej om han mer ;(
 
1.Älskar du någon ?  Neej ja älskar inte någon föruton min vänner och familj <3
 
Om du visste vem jag va skulle du vara tsm med meejh då?  Tror att jag vet vem du är, och neej det skulle jag inte men du är schysst!
 
Är kebab gott??  Grym människa som skriver denna frågan! Klart jag gör! Haha
 
Har du fått din mens?  Vaför såå intressant? :D
 
Vem saknar du mest just nu ?  Saknar nog ingen speciell just nu, 
 
Favo djur? Katt eller hund ;)
 
Vad är viktigast, fin och elak eller ful och snäll? jag vet inte, asså om man e kompis med en elak så kanske man kan göra den till en bra person! Men jag vet inte!
 
Hur mycket köper du kläder för i månaden ungefär`? Kanske tyyp 200 ? Nej men asso olika månader det beror ju på vad jag vill ha och va d jag behöver?
 
Hur gör du för att se bra ut på bild?  Tack för att du tycker det! Och jag vet inte ;) nej men jag ser nog ganska "vanlig" ut ;)
 
Hur vill du helst se ut på bild?  typ glad, och lite fjortizblick haha :D (Y)
 
Vad tycker du om meejh? Vill du ses snart?  Vill jätte gärna träffa dej! Saknar dej mest! Jaaa jag vill ses snart, och du har en grym blogg!
 
Tre tips för att få en bra blogg?  lägg ut MKT bilder, inntresanta saker, och bara ha det som en kul hobby och inte når du känner att du måste göra!!
 
Vilka bloggar läser/följer du ?  Juliah strand, och mina vänners, massa mer :D 
 
Vad är det värsta du har gjort i hela ditt liv?  Jag vet inte har hänt mkt hemska saker i mitt liv ...
 
Om du hade fått välja tre saker du skulle vilja göra just nu vad hade det vart?  varit på nåt varmt ställe och bara steeka i solen men en iskall CocaCola och non grym tjejtidning :)'
 
 Om jah hade frågat om en kram hade jag fått det dåå? Hampus ja det hade du nog fått! En grym kompis är du! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Måste man vara 13 för att sälja gt?

2012-07-10 @ 12:41:39 Tack för kommenteren !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !