Min dag :D

Heej .. Sitter och Chattar med Dennis på skype just nu, och har på Lotta på Liseberg i bakgrunden. Idag har jag varit i Uddevalla några timmar, träffade Emmie när jag stog och väntade på treanm men hon ville inte följa med ner tilkl stan idag :(( Men det va kul att träffas för har inte träffat henne på flera veckor typ!! Så åkte jag ner och träffade Oliver och Hampus, vii typ bara snackade oså, Saknar dejh sjukt mkt Oliveer ♥ Nu kommer lite bilder från idag pussar :))
 
  Oliveer ♥  Hampus tog min mobil en stund och tog lite egobilder;)
 gooa sallader som blev lunchen för oss idag :) Min blev en Grekisk! Asgod!
 

Kommentarer
Postat av: Kusin <3

Nice med kille nudå <3 Ses snart, elle? :)

Svar: haha ;) <3 Söt du e , såkalrt vi gör! Ska till mamma imorgon men messar dej när jag e hos pappa igen!!
Oliviah (Y)

2012-07-31 @ 13:04:52 Tack för kommenteren !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !