Jobb och såååå<3

Heej babes!
Är såå glad fick precis ett jobb på GT! 
Pratade med henne precis!
Jag börjar sälja på söndag, as bra (Y)
Sandra jag är 12 år och jag började sälja!
Och på datorn där man fyller i står det att även om man inte är 13 kan man fylla i och skicka in! :)
Nu är jag med Saaaga och ska nog inte gåra sååå mkt, ksk gå ut ?! :D
Ska snart köra ner Saga till Uddevalla med pappa, sen drar jag upp till Frändefors upp till kusinerna, och ska sova hos farmor med Vickaan !! 
Såå ni får ha det grymt!! 
AS gammal bild , saknar mitt långa hår :(
 

Kommentarer
Postat av: Emmie <3

grattis<33:)


Svar: Taaack Emmie :D
Oliviah (Y)

2012-07-10 @ 22:14:18 Tack för kommenteren !
URL: http://emmiebergeeer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !