Kass update Woops,Woops

Heej Älsklingar <33
Gör alla ?
Usch va kallt det är då?
ASso tyyp höst, sheat sommar kallas det, nej men det kanske blir bättre non gång ? Lite... ?
a iaf det har varit kass update idag oså, men jag blev väsckt vid tyyp nio och då va det bara att gå upp och åka lastbil till Vbg med pappa och Nelly, så nu är jag här. Och ska snart till stan igen och kolla lite mobiler oså. Men inte än men snart!! Gött för min Experia har gått mig på nerverna... -.- 
Igår va jag i Brodalen och träffade mina Kusiner :) 
Och sen när jag kom tillbaka till Uddevalla såå drog vi ut till Ljungkile typ och träffade min andra kusin från Stockholm såå söt hon är asso! Min lille gooos <33 
 
Och så skulle vi åka vid åtta för att jag skulle träffa kompisar vid halv nio,nej men då skulle vi ut och gå.
Såå ah träffade Oliver, Dennis och Saga vid typ tio :D Men vi hade as kul, och sen gick Dennis hem :( Och sen jag och oliver för vi skulle gå samma väg, och jag vågade inte gå sj ;) och det va as läskigt.
Men nu ska jag kolla runt lite osåå Pussar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !