Vart med mamma och Lis teeyp hela dagen , myys!

Heeej babes, sitter på mitt rum och e typ as trött, blev det precis...Idag har jag vart med mamma och Felicia typ hela dagen, och det har varit jätte mysigt! Vi gick ner till stan först med Trixie, och åt glass, osåå sen så kom Paul och hämtade Lisen och Trixie såå gick jag och mamma runt lite. Hittade lite men det fanns inte så mkt nu. Vi gick till en såndära " hälsokost affär" , och jag köpte eller fick av mamma en Aloe Vera dryck, och många säger att den e såå god! Men dom måstesköja? Den smakar seriöst apa ! Inte god iaf! Den smakar speciellt men för dom skóm gillar den är den säkert as goo ;)) Snart ska vi ut ocgh gåå med ens hund dom vi ska passa lite, Texas heter den :))
btw. Idag vid teeyp halv tio,tio så smsade Oliver att han drog till Fjällbacka, såå då träffades vi en stund och bara snackade typ! Såå nu är han där i 2 veckor :( Kommmer sakna dejh! ♥ Hoppas att du kommer hem non dah innan ! 
Ska fixa meejh lite nu sen drar vi ner till Texas  Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !