fyy :O

 
Heej SWEETIZ !
Sitter i myskläder, och bara chillar Right now!
Men asso jah har haft jävligt ont i mina knän, eller ha har det ne med men det han lungnat sig ganska mkt nue!
Iaf, det började när jag tränade konståkning 3 ggr i veckan+ dans och fys! Och då kanske ni förstår att det blev en överbelastning på höger knä, och då slutade jag åka . Och när jag skulle börja "testa" att åka igen, men då tyyp hade jag tröttnat.. asso tappat intresset, fattar ni ?! ;) 
Och sen försvann det nästan med knäna, och jag va som vanligt, men sen kom det tillbaka i båda knäna -.- 
Såå ah imorgon blir det vårdcentralen dåe, härligt! :O .. eller inte. 
Ah juste ! 
Den hiss och Diss saken , den gör jag bara när jag har nåt att hissa eller dissa! Så inte VARJE dag!
 
 
 
Puss !
Tumblr_m2fluqss3a1rptg59o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Emmie <3

hoppas att knät blir bättre, saknar dejh<3333

Svar: Åhhh! Tack, sakanr dejh så sjukt mkt, önskar att du kommer hem snart! Eller ah inte så jätte långt kvar vah ? Men hoppas du har det bäst! Love U
Oliviah (Y)

2012-06-27 @ 10:35:53 Tack för kommenteren !
URL: http://emmiebergeeer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !