Hemma igen!

Heej bloggen!
Är hemma nu sen en dryg timme ungefär.
HAr inge kunnat blogga, för det första har dom andra haft datorn och bloggat på och då har jag inte orkat ta den eer + att vi har sett på film. Vi gick och la oss vid 04.00 ungefär alla va trökiga på sms oxå -.-
Saga och Tova (mest Saga) höll på att somna tidigt, men jag sjöng O.S.V och då va hon oxå vaken resten av kvällen haha.
Så vi vaknade vid halv tolv, och då drog jag ocg Saga hem direkt, hoppade in i duschen och nue sitter jag här och ska snart äta `"frukost"/ Middag..
Va har ni gjort dåe babes, hoppas ni har haft det bäst! Har jag iaf! Ska ner nue PUSS'
BTW kommer lite bilder från igår/natt!


Jag och Saga såhär lagom sega..


Myys! <33 Love U Sötis




Kommentarer
Postat av: Saga<3

Asså du måste ta bort den översta bilden!!!! Jag ser helt drogad ut!! haha<3

Svar: men det va ju på kvällen så snälla jag kan väl få ha kvar den !
Oliviah (Y)

2012-06-18 @ 15:04:11 Tack för kommenteren !
URL: http://sagakullgreeenn.blogg.se
Postat av: Princess <3

Love You To!! <3

2012-06-18 @ 18:19:16 Tack för kommenteren !
URL: http://priiinceesss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !