Hittade lite frågor från en blogg, så tänkte att jag svarr på dom nue!

TAG: 40 skönhets Frågor!

HUDVÅRD

-Hur många gånger tvättar du ditt ansikte dagligen? En gång på morgonen och en gång på kvällen!

-Vilken hudtyp har du? Det e olika, klart man kan få finnar, och det får ju alla, men jag har liksom inget problem med det!


-Vilken produkt använder du för att rengöra ansiktet? Jag har använt olika, just nu har jag en ny som heter WACKRA


-Använder du ansiktsskrubb? Nej, det gör jag inte!


-Vilken produkt använder du?  ------------------------------


-Vilken ansiktskräm använder du? WACKRA, dag och natt kräm


-Har du fräknar? Ja, det har jag.. :(


-Använder du ögonkräm? Ibland, har inget just nu!


-Har du eller har du haft problem med acne? Nej det har jag inte!


-Har du någonsin använt Pro-activ? Nej inte under en längre tid bara typ 2-3 ggr.


SMINK

-Vilken foundation använder du? En från BodyShop,


-Vilken concealer använder du? Ingen


-Vad har du för hud underton?  vah ?:DD


-Vad tycker du om lösögonfransar? Det e jätte fint, men det får inte vara för onaturligt!


-Visste du att man borde byta sin mascara var 3:e månad? JA, det har jag hört, dom tar väl slut innan det,
jag tänker inte på att göra det!


-Vilket märke på mascara använder du? Jag använder typ 2 st. Men det är GREAT LASH VERY BLACK, rekomenderar kanske inte den. Men den andra är Loreal och den e bra!

-Isadora eller Elf? Smink, som smink :D


-Vilken produkt/smink kan du inte leva utan? Foundation, för jag har ganska mörka ögonfransar aå macaran kan kvitta!


-Vilka sminkborstar använder du när du sminkar dig,olika


-Använder du make-up base/primer på ögonen?  nej!


-Vilken är din favorit ögonskugga? tyyp, ljusa eller blåa typ!


-Använder du pencil eller liquid eyeliner? nej!


-Hur ofta råkar du peta i ögonen med en eyelinerpenna? inte så ofta faktiskt! ;)


-Vad tycker du om pigmenterad ögonskuggor?  Va e det haha!


-Använder du mineral smink? Ja Mineral Foundation från Body Shop!


-Vilken är din favoritläppstift? Använder inte det! Men rosa e fint!


-Vad tycker du om läppglans? Använder det inte så ofta men jag det e fint!


-Vilken är din favorit rough? Använder inte det !


-Köper du ditt smink från nätet? Nej det gör jag inte!


-Gillar du smink från apoteket?  Har inte det!


-Har du funderat på att ta smink kurser? Hade varit kul, men isåfall när jag blir äldre!


-Är du klumpig med att applicera sminket? Näee, men jag stör min lite på andra som har mascara på ögonlocket!


-Gillar du färgglada nyanser på smink?  Ja det kan väl vara fint, men passar inte i det sj!


-Vilken kändis har alltid en snygg sminkning? Marina and the Diamonds! 


-Om du skulle lämna huset och använda just 1 produkt, vilket skulle det vara? Det går inte ..


-Skulle du kunna lämna huset utan smink? klart jag skulle men jag tycker att det ser bäst ut med smink !


-Tycker du att du ser bra ut utan smink? Nej det tycker jag inte!


-Din åsikt, vilka sminkprodukter tycker du är bra? Ja tycker att Foundation från Body Shop e bra!  Sen massa andra!


-Vad tycker du om smink?Jag gillar smink och älskar att sminka och att sminka andra!
                                                                            Lite olika svar om vad jag använder oså!




 


Kommentarer
Postat av: malin <3

så fin du e olivia. skulle du vilja vara med mgg någon dag

2012-06-18 @ 20:28:58 Tack för kommenteren !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !