Bilder från i lördags- söndag :) Och min daag

hejj, bloggen,

Idag har det varit bästa vädret  på länge, okej det va likadant igår och iförgåt m.m oxå men.
Idag va jag i skolan, men det visste ni ju redan.
Sen så gick jag hem, satt ute i solen, och väntade på att Tova skulle messa så att jag kunde gå mer och möta henne vid bussen.
Och det första vi gjortde va att lägga oss i solen med ett paket BIG PACK Basic vanilj glasss hehe.
Sen åkte Tova :(( Och då gick jag till Saga,
Vi hämtade mina Shorts hos Emmie, och såå gick vi till dalen + Emmie
Vi hittade ett vattenfall, och tog lite bilder. Dom kommer nog senare.
Sen gick vi och Saga gick hem, och då kom jag på att jag hade glömt mina shorts borta idalen, smart som jag är hheeh ;) Såååå nu är jag hemma.
SOLEN E SUPER STARK, MAN SER SKILLNAD FRÅN DÄR BIKININ ÄR OCH INTE HEHE! FULT!

Bilderna !!


Plutte ungaaar

Myyyysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !