Grum kväll, och imorgon blir det en till!

Heej!
Idag har jag varit på sista Vision för sommaren, det e ju lite tråkigt, meeeeen det e inte såå kul länge, men idag va det grymt, förutom att Max inte vaah däär :/
Imorgon ska jag sova hos farmor med min underbara kusin Vickaan  som ser ut så här underbart!


En bild från när vi va mindre (Y)
SWEEET

Nu ska jag bara mysa här på mitt rum, och imorgon ska jag gåå upp vid åtta och åka med pappa i Lastbilen, för inga bussar går och det e bara då han kan hämta mig, meeen ni ringer/smsar väl ?? ;)
PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Hej!

Vad ska du hitta på nu när det är långledigt?:)

2012-05-16 @ 21:51:33 Tack för kommenteren !
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
Postat av: Oliviah

Heej !!

Du jah ska nog bara ta det lungt + att vara med kompisar, om det går att ta det lungt dåe?! hehe grymt blir det iallafall sj ? :D

2012-05-16 @ 22:08:15 Tack för kommenteren !
URL: http://oliviahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !