Haha, mycket man kan göra meed Saga ändå :P

Hej,
Nu hinner jag äntligen att blogga!
Har precis städat upp mina kläder, för jag och Saga har mublerat om mitt rum, kanske är det så att jag måste vänja mig, men just nu känns det Shiiit fult .
Saga gick hem för 20 min sen tyyp :( MEn vi har ju varit ett tag nu så!
Ska graja lite inför i morgon / SKOLAN
Har tyyp skrapat upp benen för jag gungade assaa  högt och in i ett träd, Saga skrattade så mycket så jag satt där tyyp 5 min med tårar iögonen, fatta det gjorde ont! hehe ;)
Ha Det Bäst resten av kvällen puss!



Kommentarer
Postat av: Saga<3

FÖÖRLÅT älskling! Ja låg ju tyyp på marken och dog av skratt föör du satt där o tyyp skrek<333 Tack för en ASgrym dag<3

2012-05-13 @ 21:06:33 Tack för kommenteren !
URL: http://sagakullgreeenn.blogg.se/
Postat av: FELICIA BHUIYAN

okej;)

2012-05-13 @ 21:34:12 Tack för kommenteren !
URL: http://fellaanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !