Home Sweet Home!

Heej !
Nu är jag hemma, och har precis gjort mig iårdning, tyyp duschat osåå.
Idag har jag gjort massa roligt, först va jag ju hemma hos farmor och sov där med Vickaan. Efter en stund  ringde hennes syster ( min andra kusin ) Och sa att dom skulle åka och rida på hästarna dom är meh ibland. Och dåå sa vi fört att vi inte skulle med, men seen så åkte vi ändåå. Det va jätte kul för det va ju ett tag sen jag red nu kan man ju säga! Hästarna busade lite, men det fixade sig allt ! Har till och med hunnit åka lite furhjuling, och Alexandra glömde bromsa såå den höll på välta. ;)
Nu e jag hemma och ska äta, PUSSAR







ASso, jag menade att bilden va finare i värkligheten haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !