Klar för skolan nu ;))

Har gjort mejh klar nu. Det gick ganska snabbt jag plattade inte håret så noga. eller ah ganska noga men det är fult i skolan sen ändå..
Sk äta frukost i lastbilen så jag har 25 minuter på mig att blogga WIHOO.
Sitter redan med solglasögonen på..
I helgen iaf ska jag hjälpa en kompis (typ som min syster) vi har liskom alltid vart med varann sen jag va liten, men hon e tyyp tjugo et elle nåt :P
Ska bli nice !
Ska plocka upp lite från golvet nue :( :) :D
PUSSAR


Med mina nya solglasögon (FLUGA) ?


TRÖTT ELR? -.- ;))



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha!! 23 lillan!! ;)

2012-05-22 @ 19:13:56 Tack för kommenteren !
Postat av: svar:

hahaha ! Jaha men jag gissade typ ;D

2012-05-22 @ 19:36:41 Tack för kommenteren !
URL: http://oliviahz.blogg.se/?tmp=03213425

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !