Någon Social? :D

Heej Bloggeeen <33
Sitter och lyssnar på Rebecca och Fiona som vi ska se på den 30/5 .
Det var då ist!
Såå det blir Vision ändå!
Även faaaaast jag vill att några som inte ska gå ska komma.
Idag har jag varit i skolan och det har varit chill. hehe
Efter det såå åkte gick jag Saga och Max ♥ Till stan. Max gick men jag och Saga :DD
Och såå träffade vi älskade Allisa och Alicia!! Älskar er mest och har saknat er sååå mycket!!!
Men dom skulle gåå så vi drog till VBG en stund :D men nu är vi hemma igen!
Kanske träffas seeen, men ska ringa Alicee nuu! Puss hade såå bra!! <3333


Vänskap är som ett gummiband.
Om din kompis släpper taget så får du ta smällen.


Kommentarer
Postat av: Johanna :)

Fin blogg Olivia! Kolla gärna in miin! :)<3

2012-05-11 @ 20:29:58 Tack för kommenteren !
URL: http://Hazelnut.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !