Ute hos mormor (Y)

Hejeeeee.
ÄR ute hos mormor med mamma Felicia och henns kompis :))
Vi har precis ätit, och mamma ska hjälpa mormor med tven så vi blir kanske kvar här i non timme till.
Har inte så mycket att säga för det va ju inte jätte längesen jag bloggade sist ;)
Ska kanske gå ner till Tovas mormor och morfar som bor en kilomerter bort, och såå ska jag se på ett av Trixies syskon som jag inte har sett sen i sommras, och ändå har jag varit nära dom.
Så det blir nice. Ska läsa lite bloggar nueee.
Ha det braa p u s s



Kommentarer
Postat av: Emmie <3

fin du e <3333

2012-05-12 @ 20:48:48 Tack för kommenteren !
URL: http://emmiebergeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tack BaBeS för kommenteren !